vrijdag 5 oktober 2012

Uitspraken.

Ja hoor ik heb er weer een paar weten te vinden. Sommige komen van facebook en Hyves, andere van vrienden, en kennissen. Niet te serieus nemen hoor!!!!

De ideale echtgenoot drink niet, rookt niet, flirt niet en bestaat niet.


Wat gebroken is kun je lijmen, dan heelt het misschien. Maar het word nooit meer zoals vroeger, want de barsten blijf je zien.



Ik ben soms zo chaotisch, dat ik even niet weet of ik een hondenriem heb gevonden, of dat ik mijn hond ben kwijt geraakt.
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder

God schiep de man het eerst, je hebt een ruwe schets nodig voor je je meesterwerk kunt maken

Het verschil tussen een man en een foto is dat de foto ontwikkeld is

Mannen vallen op knappe vrouwen omdat tegenpolen elkaar aantrekken

Mannen maken zo moeilijk oogcontact omdat borsten geen ogen hebben

Wilt u de man spreken die hier de leiding heeft, of de vrouw die van alles op de hoogte is

Mijn man is het hoofd van ons gezin, maar ik ben de nek.
En als de nek draait dan draait het hoofd automatisch mee.

Vrouwen houden van simpele dingen in het leven, zoals mannen.








En wat vind je ervan? Sommige vind ik er toepassenlijk, vooral Mamoet.

Ik hoor het wel wat je ervan vindt.
Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten