maandag 10 december 2012

Kerstknutsels

Ik heb de afgelopen dagen iedere vrije minuut gebruikt om te vilten. Ik had al wel wat versieringen gemaakt maar nu heb ik deze ook op een krans gemaakt. Eigenlijk moet ik zeggen op 2 kransen. Maar de andere krans hangt buiten en die zit helemaal onder de sneeuw. Dus om daar een foto van te maken heeft niet zoveel zin.

Jozef had ik een tijdje geleden al gemaakt. Ik wist niet of ik wel verder zou gaan met deze kerststal. Maar uiteindelijk ben ik toch maar weer begonnen. Ik moet je zeggen dat ik, als ik hem ooit weer zou maken, het patroon wat zou vergroten. De schoentjes zijn het ergste om te maken. Ik kan het bijna niet vast houden.

De herders waren leuk om te maken alleen de schapen hebben geen leven. De poezebeesten doen niets anders dan de schapen stelen en ze dan uit elkaar pluizen. tegen de tijd dat ik ze vind zijn het alleen nog kale skeletten.

Ik heb er nu 6 gemaakt, maar kan er nog maar 4 op de foto zetten. De ander zijn weer eens spoorloos. Nu ben ik bezig met de drie koningen en hun dromedarissen.Dit worden kleurrijke popjes. Wel mooi hoor. Maar ook erg veel werk. Ondertussen ben ik alweer aan het bedenken wat ik na de kerststal zal gaan maken.

Ik moet ook nog foto`s inplakken en de pagina`s opleuken. Ik denk dat ik daarvoor de kerstvakantie maar ga gebruiken. De meeste foto`s zijn wel ingeplakt maar het meeste werk moet nog gebeuren. ik heb erg veel scrapbook ideeën, maar nu nog de tijd vinden. Ook is dit bijna niet te doen als het donker is. Voor scrapbooken moet je goed licht hebben. Ach nog twee drukke weken en dan heb ik vakantie. En daar ben ik helemaal aan toe.

En waar ben jij aan toe? Heb je ook vakantie/vrije dagen? Wat doe je in /met je vrije tijd?
Blijf vooral genieten!!!
Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten