zaterdag 5 januari 2013

Jaartafel/ seizoenstafel Lavendel tafel

Hier zie je mijn lavendel tafel. Dit is een van mijn lievelingsgeuren. Ik was dan ook meteen helemaal verkocht aan het patroon "|  Lavendelbewaarder" van atelier Septemberspring. Hiervoor moest ik verse lavendel takjes tot een bol weven. Dat was best even lastig. Maar de geur was geweldig. De Hatsjoedoos van Septemberspring vond ik een beetje tegen vallen.

Het hangende elfje is de "lavendelelf" van atelier Pippilotta. Onder haar hangt een zakje met echte lavendel bloemen. Heerlijk als je dan na een jaar de doos weer open doet en de lavendel geur komt je tegemoet. De andere popjes zijn eigen verzinsels. Ook het lichtje is zelf bedacht.

Mocht jij nog leuke ideeen hebben dan hoor ik het graag.

Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten