zaterdag 5 januari 2013

Jaartafel/ seizoenstafel Lieveheersbeestjes

Inmiddels is het dan ook al wel weer zo ver dat de lieveheersbeestjes te voor schijn komen.Het lieveheerbeest kringetje is van atelier Annemoontje. De hangende popjes zijn de geluksbrengers van septemberspring.

Links in de kast staan de lieveheersbeestjes van Corine. De andere lieveheersbeestjes zijn eigen verzinsels. Helemaal links zie je weer het popje gemaakt voor een Club vriendin. Het lieveheersbeestje op het blad is van ateliet Rollebol. De slinger heb ik zelf gemaakt. Er tussen hangen ook lieveheersbeestjes. Deze zijn ook een eigen verzinsel. Het schilderij hebben peuters voor mij gemaakt toen ik afscheid nam op hun speelzaal. Ik ben er nog altijd erg blij mee.

Heb jij nog leuke ideeen dan hoor ik ze graag.
Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten