zondag 12 januari 2014

Alle kleuren van de regenboog


Zoals de meeste van jullie inmiddels wel zullen weten ben ik gek van kleuren.

Kleurwaaiers maar ook creaties in kleur zoals knopenschilderijen, wol schilderijen en gewone schilderijen vind ik geweldig.

Door de jaren heen heb ik al heel wat verschillende creaties gevonden. Deze zal ik nu dan eindelijk eens op mijn blog zetten.






















































Helaas weet ik niet van wie de betreffende creaties zijn. Mocht je dit weten dan hoor ik het graag zodat ik dit erbij kan vermelden.

Heb jij een passie voor kleuren? Wat is jouw lievelingskleur? Ben jij iemand die graag fröbelt zoals de foto`s hierboven laten zien? Hoe dan ook....ik hoop dat je voldoende kleur in je leven hebt om gelukkig te zijn.

Liefs Anita






Geen opmerkingen:

Een reactie posten