zaterdag 15 februari 2014

Valentijnsdag, relaties en liefde


Gister was het Valentijnsdag. En zijn mijn lief en ik samen wezen uit eten. Dat doen we niet ieder jaar met Valentijnsdag, maar nu waren we met z`n tweeën en hadden er zin in. Toen ik daar net aan terug dacht herinnerde ik me dat ik een groot aantal spreuken en tegeltjes opgeslagen heb die over liefde, relaties en natuurlijk grapje over dit onderwerp.
 













Wat is er veel te vinden over liefde, relaties en "houden van". Ik blijf vooral mijn best doen om onze relatie en de relaties met mijn naaste en vrienden goed te houden.

Heb jij een relatie? Ben je daar gelukkig mee? Of denk je dat het gras bij de buurman toch echt groener is? Geef je eigen gras regelmatig een beetje water en je zult zien dat ook jouw gazon groen is en blijft.  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt.


Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten