zondag 13 juli 2014

Aardbeien en lavendel kast.


Zoals jullie wel weten heb ik 7 poezenbeesten en nog 1 kitten. Mijn poezenbeesten en ik hebben regelmatig een meningsverschil. Ik ben gek van wollenfeetjes en zijn van vervilte feetjes. En omdat ik de feetjes niet vervilt doen zij het zelf wel even met hun nagels en tanden. Inmiddels hebben ze bijna al mijn feetjes gesloopt er ik ben er dus helemaal klaar mee.

Nu heb ik jaren geleden 3 kasten gekocht. Een tijd lang zijn het de pronkkasten van onze kinderen geweest. Alle zelfgemaakte cadeautjes en werkstukjes waar zij trots op waren verdwenen in die kasten. Ieder kind had zijn eigen kast. Zwemdiploma`s, eerste werkstukken van het voortgezet onderwijs, schoolfoto`s enzovoort hebben erin gestaan. Maar kleine kinderen worden groot en de laatste jaren zat er weinig wisseling meer in de inhoud van de kast.

 Dus mijn berenverzameling werd naar beneden gehaald en mocht in de kast staan. Tot afgelopen week. De beren hebben plaats gemaakt voor mijn jaartafel spullen. In 1 kast daarin staan allemaal spulletjes en foto`s van mijn twee overleden schoonzusjes. En in de andere twee kasten mogen nu mijn jaartafel spullen staan. Helaas is het nu wat lastig om met lappen te werken maar mijn popjes zijn nu tenminste veilig. Ik heb de deurtjes wel uit de kasten gehaald. Mochten de katten het nu nog eruit weten te halen dan doe ik de deurtjes er wel weer voor. Maar eerst maar eens zo proberen.

Duimen jullie voor me dat mijn feetjes en popjes nu niet gesloopt worden?

Liefs Anita

1 opmerking:

  1. Ja hoor ik duim voor je dat je poezenbeesten niet meer aan je popjes zitten. Mooi gezicht al die popjes op kleur in de kast.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen