zondag 6 juli 2014

Heb je vijanden?

Ik zou willen dat ik wat meer tijd heb. Ik heb namelijk behoorlijk wat tegelspreuken verzameld. Het plan is om iedere dag een spreuk op mijn blog te zetten. Maar helaas heb ik daar gewoon niet altijd evenveel tijd voor. Maar ik ga het toch proberen. Dus hier is de eerste spreuk. Misschien zet ik er 1 keer per week wel 7 nieuwe teksten op. Dan hoef ik er niet iedere dag aan te denken. Wat vind jij van deze spreuk? Hij vijanden gemaakt omdat je voor een mening stond die andere niet deelde? Heb je spijt van je keuze? Of ben jij juist iemand die niet zo snel voor je eigen mening uitkomt omdat je misschien bang bent voor ruzie? Of omdat je misschien niet zo standvastig bent?
Ik ben benieuwd naar jullie mening over deze spreuk.
Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten