woensdag 9 juli 2014

Zo gek als een deur.


Deze spreuken zijn wel een beetje op mij van toepassing. Ik kan inderdaad zo gek zijn / doen als een deur. Ik heb een tijd geprobeerd om me in te houden. Misschien dan mijn omgeving daarvan gelukkig werd, maar ik niet. Elk woord op een weegschaal leggen is niet wie ik ben.


Ik kan inderdaad ook wel eens iets zeggen waar een ander even zoiets heeft van :"Oeps". Vaak bedoel ik het niet eens zo broert als dat het uit mijn keel komt. Mensen die mijn goed kennen en ook de moeite willen nemen weet het en spreken mij er ook op aan.


Ik geef toeval inderdaad graag een kans. Leef het liefst  in het hier en nu. Vandaar dat ik ook de mooiste baan heb. Peuters leven ook in het hier en nu.  Zij zijn blij of boos, of verdrietig. Maar altijd recht door zee. Heerlijk vind ik dat. je ziet at je krijgt en krijgt wat je ziet.













Tsja, wat is nu "prettig gestoord" zijn? Ik vind dat je prettig gestoord bent als je plezier hebt in je leven en een beetje lak hebt aan wat een ander ervan vindt.





De volgende komen allemaal een beetje op hetzelfde neer.

Ben jij ook een beetje gek?
Heb jij er last van? En je omgeving? Zeggen ze er wel eens wat van?

Vergeet vooral niet te genieten. En als het dan een beetje gek is.....het moet dan maar.

Liefs Anita




Geen opmerkingen:

Een reactie posten