woensdag 5 november 2014

17 oktober 2014

De natuur is behoorlijk van slag. Zo bloeide 17 oktober deze roze heerlijk ruikende roos voor de tweede keer. Aan de blaadjes kun je wel zien dat het echt het laatste is, maar toch heb ik er een paar dagen van kunnen genieten. Telkens als ik er langs liep rook ik even aan de bloem.

En we konden 2 november nog op ons T-shirt buiten lopen. 1 november heb ik nog heerlijk een tijdje buiten gezeten in het buurtcentrum. Daar had ik al veel over gehoord maar nog nooit de tijd gehad en moeite genomen om er eens een kijkje te nemen. ER orden leuke en veelzijdige activiteiten georganiseerd. Als ik wat meer tijd zou hebben zou ik nog wel een cursus houtsnijden willen volgen. Maar laat ik nu eerst mijn spekstenen hart maar eens afmaken. Zelfs daar heb ik geen tijd voor. Dus er zeker maar geen nieuwe hobby`s bijnemen.

Welke hobby`s heb jij nog? Heb je er voldoende tijd voor?

Wat je ook doet, vergeet niet te genieten.
Liefs, Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten