zaterdag 15 november 2014

Aardbeien tafel

Zoals je ziet is mijn aardbeienkast behoorlijk gevuld. In deze kast staat eigenlijk alles wat voor mij bij een seizoen tafel of jaartafel hoort.  Een lichte van atelier "Lindelicht". En een mooi wollen feetje. Het kaboutertje heb ik een beetje zelf verzonnen. De vier kleine kaboutertjes op de groene stof heb ik inmiddels ook voor vele kasten gemaakt, net als het baboeska  popje.

Het kopje met de hangende aardbeien vind ik erg grappig. Het is eigenlijk een speldenkussen, net als de liggende aardbei rechts onder in de kast.
In deze kast zie je mijn eerste kegelpopje dat ik ooit gemaakt heb.

Erg veel hoe ik voor deze kast niet te maken. Het enige wat ik nog zou willen maken zijn mompelmannetjes. Wat zou jij nog willen maken?

Wat je ook doet, vergeet er niet van te genieten.
Liefs, Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten