maandag 27 april 2015

Bord voor bij de voordeur

Sinds ik het allemaal wat rustiger heb ben ik meer thuis. Dat betekent ook dat ik meer mee krijg van mensen die aan mijn deur komen. Nooit geweten dat er zoveel mensen langs de deur komen om wat te verkopen of een dienst te willen bewijzen. En laat ik daar nu net niet op zitten te wachten.

Laatst zag ik op een site een zelfde soort bord en ik heb deze nagemaakt. Altijd weer leuk om wat te hobbyen.

Hopelijk lopen de mensen die me iets willen verkopen , een abonnement aan willen smeren of iets willen schoonmaken nu mijn deur voorbij zonder aan te bellen en mij te storen.

Kun jij er ook zo van balen als je lekker bezig bent dat je gestoord word door de deurbel?
Misschien ook een idee om zo`n bord te maken? Letters tekenen en inkleuren en klaar is het bord. Nu hopen dat men kan lezen.

Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten