maandag 13 april 2015

Memories


Ik zie je kijken en denken, wat is dit nu weer. Nou dat zal ik je vertellen. Elke keer als ik behang verwijder  kom ik dit tegen. De getallen heeft mijn vader in 1990 op de muur gezet. Waarom? Dat was de breedte van de huiskamer en zolang moesten de plafond balken worden. Deze heb ik toen met mijn dikke zwangere buik samen met mijn vader aan het plafond gemaakt.


Nu vraag jij je misschien af waarom ik hiervan nu een foto heb gemaakt. Nou dat komt doordat dit de laatste keer is dat het zichtbaar was want hierna hebben wij er verf over heen gesmeerd. De andere zijn de data waarop ik behangen heb. Ik heb wel vaker tussendoor behangen en ben het dan vergeten op te schrijven. Zo ongeveer elke 4 jaar kwam er een ander behangetje op. Maar door mijn auto ongeluk kan ik het niet meer zo makkelijk. Eerder dan krabde ik het er in 1 dag af en plakte ik het er de volgende dag weer op. Nu ben ik weken bezig geweest om het eraf te krijgen. Elke keer weer 1 baan losweken en dan weer een paar dagen wachten.  En was ik niet instaat op de verf er zelf op te smeren. Niks voor iemand die altijd alles gewent is om zelf te regelen. maar ik ben nu wel zover dat ik er maar aan toe geef. Dan duurt het maar wat langer of vraag ik toch maar hulp.

Hopelijk ben ik deze kleur niet zo snel zat en hoeft er voorlopig heeeel lang niets te gebeuren.
Kun jij makkelijk hulp vragen? Of ben je net als ik, iets TE zelfstandig ??
Wat en hoe je het ook doe, vergeet niet te genieten.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten