donderdag 2 april 2015

Tuincentrum

Jaren geleden waren wij in Ootmarsum op vakantie. We kregen de tip om naar het tuincentrum Oosterik in Denekamp te gaan. En daar heb ik mijn ogen uitgekeken. Ze hebben daar alles op het gebied van tuinen en accessoires voor in en om het huis. Dit jaar moesten we in de buurt zijn. En dus konden we er wel weer een keer kijken.




Bij binnenkomst zag ik dit. Het gezicht beweegt net als het meisje aan het touw. Dan wordt het kind in mij meteen weer wakker. Ik moest direct denken aan de "Efteling".

Ook de boot vond ik erg leuk om te zien. Jammer dat mijn huis niet zo groot is dat ik overal hoeken kan maken met verschillende thema`s. Wat me daarom ook geweldig zou lijken is om aan het werk te gaan als een etaleur. Met mooie materialen een mooie etalage maken die het winkelende publiek even laat stil staan om te kijken.

Ach mijn peuterwerk bevalt me ook nog steeds prima. Dan moet mijn etaleurswerk zich maar beperken tot het maken van een  kijktafel passend bij het thema.

Zou jij ook je handen graag wat creatiever laten wapperen?
Wat vind jij leuk om ooit nog eens te doen?
Denk je dat die dromen ooit uit zullen komen? Of zijn ze niet realistisch?

Wat je ook doet en waar je ook over droomt geniet ervan.
Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten