maandag 11 mei 2015

Tandarts

Vandaag maar weer eens de tandarts bezocht.  Een van de assistentes vroeg of ik er alweer was. Tsjaa. Ik ben zo langzamerhand wel een vaste klant.  Ik ben er vandaag voor de 8e of 9e keer in 5 weken. Het is mijn hobby niet, maar als je pijn hebt ga je graag. Ik heb de afgelopen weken 5 verschillende tandartsen gezien. Stuk voor stuk rustige lieve zachte mensen. Alles werd goed uitgelegd en af en toe kreeg ik een spiegel zodat ik mee kan kijken.
 
Gelukkig is er wel veel veranderd de afgelopen jaren.  Onder andere het materiaal. De boor maakt nog steeds te veel lawaai.  Maar de stoel ligt beter. Wie herinnerd zich deze stoel nog? Als ik dit zie krijg ik de griezels. Gelukkig ben ik nu niet meer bang. Maar in de tijd dat deze stoel modern was had ik het niet zo op de tandarts. En wat te denken van de schooltandarts? Grote griezels.

Ben jij bang voor de tandarts? Ben je ooit wel bang geweest? 
Probeer aan iets leuks te denken, dan valt het best mee, toch?
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten