maandag 1 juni 2015

Aardbeien feetjes

Deze foto vond ik ergens op het internet. Ik ben gek van deze feetjes. Vooral omdat ze geen vleugels hebben. Ze zijn nogal simpel om te maken maar ik heb 1 probleem....De katten doen er een moord voor. Wat zeg ik? De katten vermoorden al mijn feetjes. Ook al heb ik ze in een kast staan, ze blijven net zolang door gaan totdat de feetjes op de grond vallen en dan gaan mijn katten er snel vandoor. Als ik dan thuiskom dan ligt er een vervilt stuk wol. Alleen aan de kleur kan ik dan vaak nog herkennen dat het een feetje was. Toch zit ik er weer over te denken om deze te maken. Misschien moet ik het feetje dan vast maken op een plankje of iets dergelijks. En het dan heel hoog in mijn kast hangen.

Op de foto zie je de verschillende fases van een aardbei. Van bloem tot mooie rode vrucht. Toch maar weer eens wat tijd vrij maken.

Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten