vrijdag 12 juni 2015

Italiaanse week

Een supermarkt bij ons in de buurt heeft regelmatig "thema weken". Laatst was het Italiaanse week. Nu ben ik iemand die bijna als lust dus nieuwe dingen probeer ik dan ook altijd.  Dit hadden zijn laatst in de schappen liggen. Het achterste is tiramisu. Hoe het voorste heet weet ik niet. Maar beide zijn zoet maar erg lekker. 
 
Ook heb ik worst meegenomen.  Of zoals manlief het noemt. ...stinkworst. Oké ik zal misschien uit mijn mond stinken. ...maar de smaak is zooo lekker. Wat ben ik blij dat ik alles proef en het meeste ook nog lekker vind.
 
Wat zou de volgende thema week zijn? Turks? Grieks? Het maakt me weinig uit. Ik probeer het wel.
 
Ben jij ook iemand die alles probeert? Lust je het meest ook? Wat lust je niet? Ben jij iemand die graag kookt? Of heb je net als ik een hekel aan koken, maar is eten een grote hobby van je?
 
Wat je ook doet, vergeet niet te genieten.
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten