donderdag 16 juli 2015

Herinneringen aan muziek 1995

De lijst van nummer 1-hits in de Nederlandse Top 40 in 1995 laat zien dat Guus Meeuwis & vagant een nummer 1 hit hadden met het nummer "Het is een nacht". Wat een heerlijk meezing nummer. Toen wist ik nog niet dat ik jaren later ooit nog eens naar een concert zou gaan.

In 1995 had Hollenboer een hit met het nummer "Busje komt zo". Vooral de middelste zoon zong dat op zijn manier uit volle borst mee. Als hij het wilde hoorde je hem zeggen :"Mama bussie so"? Het klonk zo schattig uit zo`n klein mannetje. Maar ik was dat liedje zo zat.

In die tijd hadden Linda, Roos en Jessica van "Goede tijden, slechte tijden" ook een nummer 1 hit met het nummer "Ademnood. Ik keek in die tijd elke avond trouw naar GTST. Dat zou nog zo`n anderhalf jaar duren . Na de geboorte van de jongste zoon heb ik het eigenlijk nooit meer gezien. Vreemd eigenlijk. Iets wat je al jaren trouw volgt verliest zo maar je interesse. Ik denk dat ik het te langdradig begon te vinden.

Ken jij dat ook. ..iets geweldig vinden en er van het ene op het andere moment niets meer aan vinden?

Liefs, 

Anita .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten