woensdag 1 juli 2015

Mooie kleuren

Wat heeft onze natuur toch ontzettend mooi kleuren. Deze foto`s heb ik gemaakt op een mooie zomeravond. We zaten heerlijk buiten in de achtertuin toen mijn oog viel op de mooie lucht. Ik heb mijn camera gepakt en ben het pad uitgelopen. Aan het einde kom ik op een weg en kan ik richting het voetbalveld kijken.
 
Deze lucht zou je moeten bekijken aan zee. Niks geen uitzichtbelemmering.
 
Waarom woon ik in het midden van het land en niet in de buurt van de zee? Ik heb het prima naar mijn zin in de plaats waar ik woon, maar met zulke mooie wolken baal ik er wel eens van.
 
Ik had deze foto`s op mijn facebook geplaatst en vrienden hebben op ongeveer hetzelfde moment vanuit hun plaats ook een foto gemaakt. Grappig om te zien dat je dan dus bijna dezelfde foto`s hebt.
De natuur.....ze blijft met al haar kleuren erg mooi.
 
Kun jij ook zo genieten van een zonsondergang? Ben je ook zo`n romantisch? 
Zullen we samen heerlijk dagdromen?
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten