zaterdag 11 juli 2015

Verwent

Aan het einde van het schooljaar word ik vaak verwent door de ouders van "mijn" peuters.  Zo ook dit jaar.  Ze weten dat dit juffie erg van chocolade houd.  Dan heb ik dan ook erg veel gekregen. Van een mama kreeg ik ook nog dit lekkere cadeau.
 
Ook heb ik nog wat lieve kaarten en brieven gekregen.  Ik moest van een brief wel even slikken.  De peuter nam afscheid en haar mama had het een en ander op een A-4tje geschreven met een foto.  ZOOOOO lief. Nog zie ik dat meisje als 2 jarige binnen komen.  Nu is ze alweer 4 jaar en gaat na de vakantie naar de basisschool.  Pffff waar blijft de tijd?
 
Nu moet ik het zes weken zonder de peuters doen. Vakantie is heerlijk, maar ik ben altijd weer blij als alle kinderen weer naar de speelzaal komen en het goed met ze gaat.
 
Maar eerst lekker genieten van de heerlijke cadeaus die ik gekregen heb. Papa`s en mama`s hartelijk bedankt en tot over  6 weken.
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten