zaterdag 15 augustus 2015

Lieveheersbeestje

Ook is het nu weer tijd voor de lieveheersbeestjes kast. Het matroesjka popje vind ik erg grappig.

Rechts boven op de foto zie je popjes gemaakt van een houten kraaltje en de buik is een eikels. Er achter staat een zelf verzonnen popjes. 
De kast heeft ook nog een geprikte krans. Ik heb nog behoorlijk veel mooie kleurtje lont wol.  Ook heb ik verschillende boeken met uitleg en voorbeelden om wandkleden te maken met lont wol. Dat zal ik binnenkort eens aan beginnen.
 
Ik heb nog voldoende ideeën. Maar helaas zit de vakantie er alweer bijna op. Vijf weken ...vijf hele weken zijn alweer voorbij. Volgende week het inruimen van de speelzaal en dan komen de peuters weer spelen en werken.  Heerlijk.
 
Kun jij ook zo uitkijken naar je werk?  Ik vind de vakantie heerlijk,  maar mag ook graag werken. 
Geniet van het leven,  voor je het weet is het voorbij.
 
Liefs,
 
Anita 

2 opmerkingen: