maandag 26 oktober 2015

Eekhoorntjes

Laatst was ik bij mijn schoonmama en daar zag ik de eekhoorntjes weer druk bezig zijn. Ze zitten elkaar dan achteraan.  En bewegen zo snel dat het bijna niet is vast te leggen.  Op een gegeven moment spotten een eekhoorn mij ook een ging eigenwijs achterom zitten kijken.  Ik heb een aantal foto's gemaakt maar alleen deze is nog een beetje scherp. Eigenlijk moet ik er buiten eens gewoon voor gaan zitten. De camera in de aanslag en wachten totdat ik een mooi plaatje kan schieten.  Maar ja. ...dat is niet de reden om bij schoonmama op de koffie te gaan. Dus jullie moeten het maar doen met dit wat onduidelijke plaatje.  Ik geniet wel van de herinneringen.  Al zou ik ze graag vast gelegd hebben in de vorm van foto's. 

Kun jij ook zo genieten van de natuur? Zoals je kunt lezen ik wel. Wat je ook doet. ...geniet zoveel als je kunt!

Liefs,
Anita 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten