vrijdag 23 oktober 2015

Landschap silhout

En ook de laatste is klaar. Ik ben er nu wel even klaar mee. Ik heb deze bewaard voor het laatst omdat er zoveel fijn snijwerk in zat. Ik was bang dat ik het silhouet zou verprutsen tijden het snijden van de takken. Deze zijn nogal dun. Maar dat is allemaal toch goed gegaan. In het originele patroon zat geen maan, maar dan werd het wel een hele saaie bedoeling. Dus ik het er geprobeerd om er een maan in te maken. Ik moet zeggen, dat valt tegen. Ik heb gewerkt met verschillende lagen over elkaar heen. Dit is toch niet mijn ding. Maar door de maan ziet het er net wel een beetje griezeliger uit. Nu stop ik voorlopig met het maken van silhouetten. Ik ga weer verder met het maken van verschillende speldenkussens. Ik heb zo`n zin om er een te maken met roze bloesem. Daar ga ik vandaag nog aan beginnen. Dus binnenkort zal er wel een foto voorbij komen.
 
En wat ben jij aan het doen? Ja mijn blog aan het lezen, maar dat bedoel ik natuurlijk niet. Heb jij een leuke hobby? Misschien ook wel een gezellig blog? Laat het me dan weten zodat ik jou kan volgen.
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten