dinsdag 20 oktober 2015

Silhouette maken

Eindelijk weer eens tijd om wat anders te doen dan vilten. Jaren geleden heb ik al eens een silhouet gemaakt.  Het is een geduld werkje. Maar zo leuk om te doen. 
 
Mijn collega vertelde dat zij het zo leuk vind om in een plastic koekjesblik een silhouet te maken. Daarmee wakkerde zij mijn creatieve brein weer aan. 
En als ik dan toch bezig ben dan doe ik er twee te gelijk.
 
Ik heb nog een leuk meisje die een sneeuwklokjes vast houd. Ook die wil ik nog graag maken. Zo leuk om die in de winterperiode op het raam te maken van de speelzaal waar ik werk. Op dit moment hangt er een "frame" met daarin allemaal gekleurde herfstbladeren van vliegerpapier. Door de lichtval geeft dat zon mooi effect.
 
Misschien moet ik voor ieder thema (13 in totaal) maar een leuk silhouet maken. Het jij leuke ideeën? De thema's waarmee wij werken zijn: eten en drinken, herfst, wonen, sinterklaas, kerst, kleding, ziek en gezond, zomer, lente, kunst, verkeer, hoe zie ik eruit en welkom op de speelzaal. Voor zomer, sinterklaas en kerst heb ik al wel enkele ideeën. Voor de andere thema's nog niet. Help jij me?
 
Liefs,
 
Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten