zondag 18 oktober 2015

Speldenkussens

Ken je dat?  Altijd als je je speldenkussen nodig hebt straalt deze van afwezigheid . Om dat in de toekomst te voorkomen maak ik voor elke seizoenskast er een.  Hier zie je de eerste vier.
 
Het druivenmannetje heb ik al enkele jaren geleden gemaakt. Meer poppetjes met druiven heb ik niet gemaakt.  Ik denk ook niet dat het ooit nog gaat gebeuren. Ik vind het te bewerkelijk en ik zie al dat werk er dan niet aan af.
 
De kale boom en sneeuwpop speldenkussen  is voor in de winter kast. Deze staat vast mooi naast koning winter en Olle. Ik moet eens even kijken hoe het er eigenlijk voorstaat met mijn winterkast. Ik meen me te herinneren dat ik vorig jaar het een en ander weggedaan heb.
 
De herfst boom past bij de pompoenen kast en de paddenstoelen kast. Ik vind de kruin van de boom erg mooie kleuren hebben. Deze kleuren komen weer terug bij de pompoenen.
 
En voor de oktober maand heb ik zo'n grappige zwarte punt muts gemaakt.  Net als dat mijn heksjes op hun hoofd hebben. De herfstkleuren komen weer terug door de blaadjes die ik op de muts gemaakt heb.
 
Nu wil ik nog een lente boom maken met  licht groene bladeren en verschillende roze kleurige bloemen. Net zoiets als de prunus boom. Helaas zijn en van de prunus maar weinig of geen popjes. Blijkbaar hebben de meeste vilters er niet zoveel mee.
Voor de zomermaanden weet ik het nog niet.  Misschien iets met strand of zee? Misschien iets met aardbeien?  Of lavendel?  Of misschien wel allemaal?  Ideeën genoeg.
 
Heb jij leuke tips? Misschien wel foto`s? Laat het me dan aub weten.
 
Liefs,
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten