zondag 8 november 2015

Schitterende paddenstoelen

En terwijl we met de auto onderweg naar huis wilde gaan zagen wij deze paddenstoelen. Weer stopte we de auto en ben ik rustig deze foto's gaan maken.  Mooi hè die sporen? Op deze foto kun je het wel heel goed zien.
 
Wat is het toch heerlijk om een digitaal foto toestel te hebben. En ik ben ook helemaal gek van het programma  "moldiv". Het is en gratis programma om foto's en een kader te plaatsen. Je kunt de kleuren van het kader aanpassen,  net als de kleur van de tekst en het lettertype. Je kunt de foto's ook roteren. En dan krijg je oa deze foto.
 
Deze paddenstoelen vielen op door hun spierwitte kleur tussen alle bruine bladeren.
 
Ben jij ook zo gek van de natuur? Ik probeert zoveel mogelijk buiten te zijn.  Dan ben ik namelijk het beste in mijn doen.  Hoe zou het met me gaan als ik weken niet buiten zou komen?  Ik denk dat ik reuze ongezellig zou zijn. Als kind strak ik al mijn hoofd uit het wc raam als ik niet naast buiten mocht omdat ik koorts had. En ik ben nog zo. Elke dag ben ik buiten.  Al is het maar en half uurtje.
 
Kom jij ook elke dag buiten?  Heb jij het daglicht ook zo hard nodig?
Geniet ervan.  Dat doe ik ook
 
Liefs,

Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten