maandag 28 december 2015

Boom weer opgeruimd

Vandaag heb ik de kerstboom opgeruimd.  Niet dat ik het niet gezellig met vond maar de katten vonden de boom wel erg lekker. En voordat ze helemaal verstopt komen te zitten is de boom maar naar de zolder verhuisd.
 
Ik heb de zelfgemaakte hangers nog maar een keer op de foto gezet.  Altijd leuk om van de zomer nog even naar te kijken.
Als ik dan toch bezig ben dan ruim ik meteen het kerstdorp ook maar op. Mijn lief was de zolder aan het opruimen dus zo is alles  gelijk weer netjes, schoon en op de goede plek opgeruimd.
 
Ik heb mijn winter tafel toch maar neer gezet.  Wel raar hoor om de slee en snowboarder uit de doos te halen terwijl het buiten 15 graden is.
Ook koning winter, Olle en vrouw dooi staan in de kast.  Net als moeder aarde. Ik zal van de week even foto's maken en aan jullie laten zien.
 
Zou het nog winter worden?  Ze hebben het over een Elfstedentocht in februari.  Ik kan me er nog niets bij voorstellen. Maar de tijd zal het leren. Van mij hoeft het niet meer hoor.  Doe mij maar gewoon zomer.
 
Ik heb erg veel plezier gehad van mijn kerstboom hangers.  Nu wil ik nog graag de winter serie van atelier Anke maken. Ik heb de patronen klaarliggen. Dus ik kan beginnen.  Dat roep ik al een paar jaar.  Maar ik heb een probleem.  De kleuren die bij het patroon horen zijn zwart, wit en grijs.  Erg mooi. Het staat niet bij de popjes die ik in het verleden al gemaakt heb voor de winter tafel.  Deze zijn namelijk donker en lichtblauw, rood, beige en bruin. Wat nu gedaan?  Heb jij een goede tip? 

Liefs, Anita 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten