woensdag 16 december 2015

Foto`s op het juiste moment maken


 Hoe knap is het om op het juiste moment een foto te maken met dit als resultaat? Spelen met de natuur noem ik dat altijd.

Zelf ben ik ooit bezig geweest om samen met mijn jongste zoon foto`s te maken van een ondergaande zon die op zijn hand leek te liggen. Het eerste probleem was, waar vind ik een open plek zonder dat er gebouwen of iets dergelijks op de foto komen. Zelfs hier op het "platte land" viel dat nog even tegen. Overal staat wel een boerderij, boom of elektriciteitsmast.

Toen we dan eindelijk een redelijke plek gevonden hadden ontstond het volgende probleem. Zoonlief was net te klein om de zon "vast te houden". Dus hij stond op zijn tenen een beetje ongeluk, maar uiteindelijk zijn het wel mooie foto`s geworden.

En dan pas heb je in de gaten hoe kort het moment is dat je een goede foto kan maken. Want voor je het weet is de zon achter bomen of gebouwen verdwenen.

Vandaar dat ik deze foto`s zo mooi vind.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten