zaterdag 19 december 2015

Gezellige creatieve avond

Vandaag hadden we van mijn werk een gezellige creatieve avond bij de Intratuin.  Het was erg goed geregeld. We werden verdeeld in twee groepen. Daarna ging iedere groep naar zijn eigen plek. Daar hebben we gegeten. Heerlijke soep met brood. Daarna werden we weer verdeeld in twee groepen. De eerste groep mocht de Intratuin door en kijken bij verschillende workshops, de tweede mocht aan het werk. We hadden de keuze om een tafelstuk, een krans of een stok met hyacintbolletjes te maken. In eerste instantie vond ik die witte stok met die leuke bollen geweldig.  Maar nadat ik een mooi tafel stuk van een collega gezien had ben ik daar voor gegaan.
 
Het ziet er een beetje kaal uit op de foto, maar dat is het zeker niet.  Dit komt doordat de foto van bovenaf gemaakt is. Helaas kan ik het niet binnen neerzetten.  Ik had het namelijk even op de grond staan met als resultaat 4 katten die eerst snuffelde maar al snel eraan begonnen te eten. Nu staat het buiten op de tuin tafel.  Zo kan ik er wat langer van genieten.
 
Heb jij ook dieren die je doen en laten beïnvloeden?  Bij mij thuis wel. Vandaar geen planten binnen.  Want voor ik het weet is het opgegeten en daarna weer uitgespuugd.  Dan heb ik dus twee maal ergenis.  Nee dank je.
 
Liefs,
 
Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten