zondag 13 december 2015

Ikea

Mijn lief heeft een hekel aan de IKEA.  Zo'n hekel dat het woord IKEA gespeld wordt als  IK En Andere. Maar vandaag zijn weer samen naar de IKEA in Duiven geweest.
 
Waarom?  Omdat ik weet dat men in Zweden op de 13 december een feest vieren en ik dit wel eens wilde zien.  En inderdaad liepen  er 4 mensen in witte kleding rond die liedjes aan het zingen waren. Ik had er en beetje meer van verwacht.  Maar het was wel even leuk om te zien.
 
En wat denk je. ..mijn lief is zelf nog blij geworden. We zagen namelijk een kast die we mooi voor al de lp's zouden kunnen gebruiken.
Dus we moeten ooit nog een keer terug.  Hihihi.
 
Ook zijn we nog even naar de kerstshow bij de Intratuin geweest.  Altijd weer leuk om te zien wat voor werk er weer van gemaakt is. We hebben nog twee lampjes gekocht voor op het kerstdorp en een geestelijke die nu bij de kathedraal staat. Ons dorp is compleet.
 
We hebben een heerlijke dag gehad.  Nog vier dagen en een avond werken en dan heb ik vakantie.  Ook mijn lief heeft een aantal vrije dagen zodat we heerlijk van elkaar kunnen genieten.
 
Kijk jij ook zo uit naar de kerstdagen?  Wat ga je doen?  Wij gaan genieten van de mensen waarvan we houden.

Hopelijk  kun jij hetzelfde zeggen?
 
Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten