donderdag 3 december 2015

Kerstboom

Zoals jullie misschien nog kunnen herinneren was ik een tijdje bezig met het maken van kerstversiering. En zoals je nu kunt zien heb ik mijn boom opgezet en mijn versiering erin  gehangen. De kleuren zijn vooral rood en wit aangevuld met zilverkleurige ballen en sterren. Het bruin en beige sterren  en ballen zie je bijna niet. Jammer van de ontzettend grappige kerstballen met die sneeuwpoppen erop die je  bijna niet ziet.
 
Vroeger heb ik al eens een kerstboom met zelfgemaakte ballen gemaakt.  Ik had toen van fimo klei allemaal beertjes gemaakt en die had ik in doorzichtige ballen gedaan. Later zijn die ballen, denk ik, gesneuveld.
 
Ik twijfel of ik er nog enkele rode versiersels bij zal maken. Voorlopig laat ik het nog maar even zo.
 
Wat zal ik nu eens gaan maken? Het plan is nog steeds om de winter serie van Anke te maken.  Ik vind het koek en zopie kraam en de popjes op schaatsen zo leuk.  Maar ook een heel gepriegel.
De patronen liggen al jaren klaar.  Dus vervelen hoef ik me niet. Dus wie weet.

Maar eerst het grote kerstdorp opzetten. Altijd weer een heel werk om alle huisjes en toebehoren een beetje leuk te verdelen.

Heb jij ook nog zoveel heerlijke wensen?
Wat je ook doe vergeet niet te genieten.
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten