woensdag 27 januari 2016

Twee ijs kabouters

Ik heb voor onze kabouter man ook maar en lief vrouwtje gemaakt. Anders is de kleine man zo eenzaam. Beide zijn ze een kleine 10 cm hoog.
Wat zal ik nu eens gaan doen ?

Zal ik eindelijk eens mijn foto's inplakken en de pagina's versieren?  Ik heb al heel veel spulletjes verzameld om de pagina's mee te versieren .  Het lastigste vind ik dat ik overdag weinig tijd heb een het bij kunstlicht tegen valt om de goede kleuren bij elkaar te vinden. 

Ook moet ik nog van een jaar foto's bestellen . En dan ook nog inplakken. Soms denk ik wel eens om er gewoon mee te stoppen om al die foto's te bestellen en in te plakken.  Maar het is ook heerlijk om een boek te pakken en door te bladeren. Alleen de tijd vinden om het te even te doen valt zo tegen. 

Ook wil ik weer heel graag het kleien en tekenen oppakken.  Klei ligt al een tijd klaar,  maar ik heb er echt geen tijd voor. Tekenen doe ik nog wel eens in zomer vakantie.  Maar dat is eigenlijk wel iets wat je regelmatig moet blijven doen want ik ben het toch wel een beetje verleerd. Misschien ooit nog eens een cursus volgen? Wie weet wat er op mijn pad komt.  Of juist wat er van mijn pad verdwijnt zodat er meer tijd overblijft. 

Heb jij ook te weinig tijd om al je hobby's uit te voeren die je graag zou willen doen?  Wat zou je nog graag gaan doen?
Ik ben benieuwd wie er antwoord geeft. 

Liefs, 

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten