dinsdag 23 februari 2016

30 day Photography challenge dag 1 Selfie

Ik heb weer een leuke uitdaging gevonden. Elke dag een foto plaatsen die aan bepaalde eisen voldoet.

De eerste foto moet een zelf portret zijn. Nu is dat niet zo`n moeilijke opdracht.

Ik heb best een aantal selfies maar vind dit toch en leukere foto. Ik ben hier op bezoek in groep 1 op een basisschool en we hebben afgesproken dat ik een boek zal voorlezen. Een van mijn lievelings- peuter- boeken is :"Hoe Tito zijn neus kwijtspeelde". Zoals je waarschijnlijk wel ziet is het een Belgisch boek. Maar de peuters vinden het een geweldig boek. Zeker als ik mijn zelfgemaakte Tito erbij pak. Op zijn achterhoofd heeft hij nog een aantal vormen die ook voorkomen in het boek. Tijdens het lezen kan ik zijn neus dus verwisselen.

Wat is de volgende uitdaging ? Wat draag ik vandaag? Je ziet het antwoord vanzelf.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten