donderdag 11 februari 2016

Bijen Feetje Maken

Het is al weer een aantal jaren geleden dat ik enkele feetje maakt.  Ik had toen de smaak te pakken maar nu ik dit bijen feetje wilde maken had ik geen idee meer hoe het ook alweer moest.  Ik probeerde wat maar echt tevreden was in niet.  Totdat ik op het Internet een  voorbeeld vond met foto's hoe je een feetje kon maken. Toen wist ik het weer. Met dit feetje als resultaat.
Altijd weer leuk om eens een andere techniek te gebruiken.  Nu wil ik ook nog graag leren prikken. En dan bedoel ik geen schilderij maar iets in 3d.
Ik denk dat ik maar simpel met een neutraal lijf begon een dan zie ik het wel. 
Misschien een licht blauw winterpopje? Of juist een bruin wortelkindje? Of toch meer groen met roze voor een prunus popje? Nog zoveel ideeën.  Heerlijk dan hoef ik me voorlopig  nog niet te vervelen. 

Vind jij het ook zo leuk om te experimenteren?
Wat je ook doe,  vergeet niet te genieten.
Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten