zaterdag 13 februari 2016

Griezels.

Ik griezel van slangen maar kon het niet laten om deze foto te maken. Laatst las ik een discussie over het laten ontsnappen van bv reptielen en slangen. Nou ik verzeker je, dat zal mij nooit overkomen.  En waarom ik dat zo zeker weet?  Ik doe het al bijna in mijn pamper bij het zien van slangen achter glas , laat staan dat ze bij me kunnen.
Dus mocht ik ooit een terrarium moeten schoonmaken, wat al ondenkbaar is, dan zal ik het zeker weten goed afsluiten! !! Check check dubbel check.

Ik moet er niet aan denken dat ik zo'n griezel zou moeten vangen. Nee wees niet bang. ...ik zal nooit een slang als huisdier nemen.

Heb jij ook een dier waar je bang voor bent. Is je angst gegrond? Of heb je net als ik gewoon zonder aanwijsbare redenen angst voor een dier? 
Ik ben alleen bang voor slangen. Voor de rest vind ik alle dieren prima. Al heb ik wel een voorkeur voor dieren met haar. Dus ALLE dieren met haar. 

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten