dinsdag 2 februari 2016

Kleurenkaartjes roze bloesem

Ik ga toch nog maar wat kleur aan mijn leven toevoegen, al is het maar door deze foto`s met kleurkaartje te plaatsen.
Want af en toe wordt ik zo moe van alles wat er om me heen gebeurd om nog maar te zwijgen over wat er in onze wereld gebeurd.

Veel mensen gunnen elkaar het licht in de ogen niet, proberen over de rug van een ander een machtspelletje uit te spelen, liegen je ronduit voor of laten je barsten op het moment dat je hun hulp echt nodig hebt.

Helaas kan ik dit niet veranderen maar wel de manier waarop ik ermee om ga. Dus vandaar dat ik kleur toe breng door deze foto`s.

Hopelijk brengt het ook wat kleur aan jouw leven? Of heb je het even niet nodig? Dat zou nog fijner zijn. Doe ermee wat je wilt of lees mijn volgende blogje. Misschien past die beter bij je.

Liefs,

Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten