dinsdag 9 februari 2016

Tot 3/ 4 nummers over liefde / verbroken liefdes.

Zoals je wel weet ben ik een tijdje geleden aan de "top 3`s" begonnen. Vandaag is het de tijd voor een top 4 van liefdes en verbroken liefdes. Ik hoor je denken:"het was toch een top 3?"Dat klopt maar ik kon eigenlijk geen keuze maken dus heb ik er maar een extra bij gezet.

Op nummer vier staat voor mij Percy Sledge - When a Man Loves a Woman. Ik vind het een schitterend nummer. Zelf heb ik er geen herinneringen aan in de te tijd dat het een hit was omdat ik toen nog te klein was, misschien nog niet eens geboren? Ik heb het opgezocht en ik was inderdaad nog iet geboren, zelfs nog niet onderweg. Toch blijft het een mooi nummer.



Op nummer 3 komt voor mij  Whitney Houston - I Will Always Love You  Ik vind de uitvoering van Dolly Parton ook erg mooi. Ik vind de stem van Whitney net iets mooier.

Op nummer twee komt Mariah Carey without you. Het herinnert me aan een moeilijke tijd die manlief en ik gehad hebben. Het bedrijf waar hij werkte stopte en hij zou ontslag krijgen. Met een hoop gedoe is het uiteindelijk wel goed gekomen, maar het was niet de meest makkelijke tijd.


Op nummer 1 komt Gloria Gaynor - I Will Survive . Tsja daar kan ik eigenlijk weinig over zeggen. Ik vid het een schitterend nummer wat ik veel draaide in de tijd dat ik in het hotel werkte. Mijn toemalige collega was er helemaal gek van. Zodra de klanten naar bed waren en de bar leeg was draaide wij tijdens het schoonmaken dit nummer.

Zo is het me alweer gelukt om een top 3-4 te maken. Weet jij nog een leuke top 3 om te maken? Tips zijn altijd welkom onder dit bericht.

Liefs,

Anita



Geen opmerkingen:

Een reactie posten