vrijdag 4 maart 2016

30 day Photography challenge 11 dag Foto van iets blauws

De opdracht van vandaag is plaats een foto van iets blauws. Tsja dan heb ik voldoende  foto`s. Allereerst deze foto van een blauwe korenbloem. Regelmatig zie ik deze bloemen als we binnendoor over de landwegen naar mijn schoonmama gaan. Het bloemetje valt goed op door zijn kleur.

De tweede foto is weer een hele andere kleur blauw. Het is namelijk de blauwe teen van manlief. Hij is tijdens ons weekje weg uit bed komen rollen en heeft zijn teen daarbij behoorlijk bezeerd. Op deze foto valt het nog niet zo op, maar als ik zeg dat zijn teen blauw was dan was hij ook echt blauw blauw.
De laatste foto heb ik ergens van het internet afgeplukt. Ik vind dit zo mooi. Een foto en dan de juiste kleurenkaart erbij zoeken. Schitterend!!!!

Wat is de volgende uitdaging ? Plaats een foto van  een zonsondergang

Je ziet het antwoord vanzelf.

Liefs,

Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten