donderdag 17 maart 2016

30 day Photography challenge dag 27 foto van een afstand

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen die genomen is van een afstand. Ik heb zelf geen mooie foto`s maar deze kwam ik tegen op het Internet. De foto is genomen vanaf de grote kerk in Barneveld. Achter de grote groene kastanje boom is mijn ouderlijk huis. Er zijn vele foto`s op deze manier gemaakt, maar op geen enkele is mijn ouderlijk ook werkelijk te zien. Dit komt doordat de meeste foto`s gemaakt zijn als de boon in het blad staat.
Vanaf de andere kant zijn er wel foto`s van mijn ouderlijk huis, maar die zijn van dichtbij genomen.


Wat is de volgende uitdaging ? Plaats een foto van bloemen. Dat is nogal simpel.
Je ziet het antwoord vanzelf.


Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten