woensdag 23 maart 2016

Plaats een foto van mooie kleuren

Laatst liep ik richting het voetbalveld om naar een wedstrijd van de jongste te gaan kijken. Ik was al wat aan de late kant en liep stevig door. Totdat mijn oog viel op de mooie beestje. Het mooie gekleurde beestje liep in de struiken en ik kon het niet laten om er eerst een foto van te maken. Dan maar wat te laat op het voetbalveld.
Onvoorstelbaar dat onze natuur zoveel mooie kleuren in een dier kan stoppen. Als ik ooit kippen ga houden dan zullen dat mooie gekleurde kipjes zijn. Maar de kans dat dat gaat gebeuren is klein. Kippen in combinatie met katten lijkt me niet heel er verstandig. Toch?

Kun jij ook zo genieten van de mooie kleuren van de natuur?
Hoe dan ook....vergeet niet te genieten van al het moois dat al dan niet toevallig op je pad komt.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten