zaterdag 2 april 2016

Plaats een foto van een caravan

Vandaag de uitdaging om een foto te plaatsen van de caravan. Afgelopen zomer hebben we een andere caravan gekocht dus de eerste vakantie hiermee heb ik veel foto`s gemaakt.

Toen alle kinderen nog meegingen hadden we een heel kleine caravan. Inmiddels gaan manlief en ik met z`n tweeën en hebben we een grote gekocht. Van mij hoefde het niet, want je moet het ook allemaal maar schoonhouden, maar manlief wilde een vast bed. Nu ben ik blij dat hij zijn zin doorgezet heeft. Want in deze caravan zitten service luiken zodat we niet alles meer in de caravan voor onze voeten hebben liggen en als we geen zin hebben of het zoals afgelopen jaar slecht weer is hoeven we niet alles op te zetten. Maar op deze foto zie je de caravan helemaal opgezet.

De volgende uitdaging is plaats een foto van voetbal.
Heb jij een leuke uitdaging voor me, laat het me dan weten.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten