maandag 4 april 2016

Plaats een foto van herrineringen

Vandaag is de uitdaging om een foto te plaatsen van een herinnering. Dat valt tegen. Ik heb een enorme hoeveelheid herinneringen maar lang niet overal zijn foto`s van.

Een tijdje geleden kwam ik op een site deze foto tegen. Daar heb ik heel veel herinneringen aan. Het is namelijk een foto van de oude L.H.N.O school waarop ik 4 jaar gezeten heb. Een fantastische tijd waar ik leerde om "stout" te zijn. Zo braaf als ik was op de lagere school zo veranderd dat op deze school.

Samen met een vriend leerde ik spijbelen. En dan samen vaan de kruidenier "Van Essen" om wat lekker te kopen voor in de volgende les. Waar we er dan vervolgens weer uitgestuurd werden omdat we tijdens de les zaten te eten wat niet mocht. En omdat we er dan toch uitgestuurd werden liepen we naar de vijver om daar stiekem te roken. Want ook dat mocht niet op het schoolplein.

Ik had een geluk, ik kon het goed met de conciƫrge vinden. Dus als ik een keer terug moest komen dan was ik zo klaar. Ik zeurde daar ook nooit over. Dat wist je van te voren. Als je betrapt werd op spijbelen, moest je de dubbele uren inhalen. Gelukkig ben ik niet zo vaak betrapt. Ik heb daar een geweldige tijd gehad. En dus mooie herinneringen aan.

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van poppen. Altijd leuk zo`n uitdaging.

Heb jij ook een leuke uitdaging voor me? Laat het me dan weten.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten