zondag 24 april 2016

Plaats een foto van iets lelijks

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van iets lelijks. Pff dat valt nog niet mee. Ik kan namelijk overal wel iets moois in zien. Een lelijke vorm kan altijd nog van mooi materiaal zijn of een mooie kleur hebben.

Maar ik kan aan dit beeld weinig schoonheid ontdekken. De vorm vind ik niet heel bijzonder, de kleur ook al niet. Alleen de plaats waar hij staat is wel mooi. Het beeld staat vlak bij Eemsmond. Daar is in de oorlog een bommenwerper neergestort. Ik neem aan dat dit beeld er staat ter nagedachtenis aan de omgekomen bemanningsleden.

Dit is dus mijn bijdragen aan de uitdaging van vandaag om een foto te plaatsen van iets lelijks.

De uitdaging van morgen is een foto te plaatsen van een goede gewoonte.

Liefs ,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten