dinsdag 12 april 2016

Plaats een foto van kunst

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van kunst. Tsja kunst...wat is dat nu eigenlijk.

Ik vond deze foto van een maaltijd die we in Pieterburen gegeten hebben. De kok was de eerste dag vergeten dat er geen ui op het menu mocht staan. De volgende dag kregen wij dit bord voor ons. Mijn bord lagen wel uien op maar op manlief zijn bord stond -ui. Ik kon het niet laten om er een stukje ui onder te leggen en deze foto te maken. Ik vind het een hele "Kunst" om met een sausje aan te geven dat er geen ui in zit. Dit valt voor mij dus onder de uitdaging KUNST

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van de tuin.
Wet jij nog een leuke uitdaging? Laat het me dan weten door hier onder te schrijven welke je graag wil dat ik volbreng.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten