maandag 9 mei 2016

Plaats een foto van deklok

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van een klok. Deze klok heb ik al heel at jaren. Ik denk zelfs dat ik deze klok al had toen ik nog in Lunteren woonde. Echt super mooi vind ik hem al jaren niet meer, maar hij is lekker groot en dus makkelijk te lezen.
 Wat ik erg mooie klokken vinden zijn die stationsklokken waarop je aan twee kanten de tijd kunt zien. Zoiets als op de foto bedoel ik dan. Maar goed zolang mijn oude klok het nog doet en netjes op tijd blijft lopen maag die lekker blijven hangen.

De volgende uitdaging is een foto van een boom te plaatsen. Dat is niet moeilijk. De prunus in bloei is mijn favoriet, dus even zoeken naar zo`n foto. Ik heb er  wel een aantal van. 

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten