woensdag 4 mei 2016

Plaats een foto van haar

 De afgelopen 10 jaar heb ik heel wat verschillende kapsels gehad. De eerste foto is gemaakt in 1989. Dit model heb ik heel wat jaren gehad.

Het rechter kapsel heb ik daarna een aantal jaren gehad. Kort was lekker makkelijk.

Daarna is mijn donker bruine haar heel licht blond geverfd. Dat vond ik voor even leuk, maar al snel werd ik het zat.
De kapster wist DE oplossing en verfde mijn haar in twee kleuren. De voorkant werd git zwart en de achterkant bruin. Ook werd de lengte een stukje ingekort. Maar dat half lange haar beviel me niet zo.

Op dit moment heb ik mijn haar zoals op de onderste foto. Hoe lang ik dat nog zo blijf houden weet ik niet. Regelmatig denk ik erover om het weer helemaal kort te laten knippen. Mensen om me heen vinden dat ik het niet moet doen. Maar nu heb ik het meestal op een staart, kan ik het net zo goed kort knippen.Toch?

Aan deze uitdaging heb ik ruim voldaan. De volgende is een foto te plaatsen van liefde.

Nou dat komt wel goed.

Liefs,

Anita



Geen opmerkingen:

Een reactie posten