zaterdag 7 mei 2016

Plaats een foto van iets wat je aan het lachen maakt.

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van iets wat me aan het lachen maakt. Nu heb ik heel wat dingen en mensen die me aan het lachen maken, maar ik heb lang niet overal een foto van. En sommige dingen kun je ook gewoon niet op een blog laten zien. Zo moet ik telkens lachen als een van de papegaaien in het opvangcentrum waar ik als vrijwilliger werk doe begint te lachen. Ook al mislukt de hele dag alles, dan nog moet ik lachen als hij lacht. Maar dat is niet te laten zien, toch?

Ook de peuters waarmee ik 4 ochtenden in de week werk maken me vaak aan het lachen, maar ook daarvan kan ik geen foto`s plaatsen.

Tsjaa wat dan? Uiteindelijk naar lang zoeken kwam ik deze oude foto tegen die,elke keer als ik er naar kijk , een lach op mijn gezicht tovert.
Zoals je wel kan zien hebben mijn jongste zoon en ik erg veel lol. De fotois hemaakt op het voetbalveld in de tijd dat ik nog leidster was van zijn elftal. Een heerlijke tijd waar ik met veelplezier aan terug denk.

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van vogels.
Nou das simpel.
Heb jij nog een leuke uitdaging voor me? Laat het me dan weten in een reactie hieronder.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten