zondag 15 mei 2016

Plaats een foto van katten

Deze keer is de uitdaging een foto te plaatsen van katten. De grootste uitdaging is om al 7 katten op 1 foto te krijgen. Hoe ik ook mijn best gedaan heb, ik krijg ze niet alle 7 op een foto dus dan maar van ieder een eigen foto
Wat een kleurrijk stel bij elkaar. Men vraagt wel eens of ik nog een kat erbij wil. NEEE!!!! Er komen echt geen dieren meer bij. 7 katten is meer dan genoeg.

Ach nu ze er eenmaal lopen mogen ze blijven, maar dit was zeker niet mijn idee. De oudste is inmiddels al 14 jaar. Ik reken erop dat hij zijn langste tijd wel bij ons gelopen heeft. Ik merk aan zijn gedrag dat het inmiddels een echte oude kat wordt. Hij slaapt veel en begint een minder mooie rode vacht te krijgen net als de cyperse kater. Maar die is inmiddels ook al 13 jaar.

Zolang ze zich goed voelen mogen ze lekker blijven. Zodra ze ziek worden of pijn krijgen laat ik ze inslapen. Ik weet namelijk zeker dat ze een geweldig mooi leven hebben gehad. Maar ik hoop nog lekker even te mogen genieten van ze.

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van Aardbeien.
Dat komt vast goed.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten