zaterdag 28 mei 2016

Plaats een foto van Sinterklaas

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van Sinterklaas.

Ik heb behoorlijk wat foto`s van sinterklaasfeesten uit de tijd dat de kinderen klein waren maar deze heb ik niet digitaal. Daarom heb ik ervoor gekozen om een foto van mijn werk te gebruiken voor deze uitdaging.

Elk jaar vieren wij op het werk Sinterklaas door twee van de drie juffies om te kleden. Een wordt Sint en de ander Piet. Nu heb ik daar helemaal niets mee en probeer er altijd onderuit te komen. Ook in 2015 is me dat weer gelukt. Collega K. werd zwarte Piet en collega C. werd zoals te zien is op de foto Sinterklaas. En ik? Ik heb zo ontzettend genoten en foto`s gemaakt van alle peuters met Sint en Piet.

De volgende uitdaging is een foto van een vakantie te plaatsen.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten