vrijdag 3 juni 2016

Plaats een foto van een mooie bloem

Ik heb een oproepje gedaan om mij nieuwe uitdagingen aan te reiken omdat ik het even niet meer wist.  Een lieve vilt vriendin stuurde me een appje met een aantal uitdagingen.  Ik zal proberen ze te vervullen.
De eerste wens voor een uitdaging van haar was en foto te plaatsen van een mooie bloem.
Meestal maak ik foto's van rozen. Het risico wat ik dan loop is dat ik meerdere malen dezelfde foto plaats.   Nu heb ik gekozen voor de kamperfoelie. Deze foto heb ik van de week gemaakt. Dus het is en nieuwe,  nog niet bekende, foto.
Deze kamperfoelie heeft de kleuren oranje roze en geel.  De plant groeit tegen de katten ren omhoog. Dit zodat de katten uit de zon kunnen komen en om de ren minder te laten opvallen. Zo mooi is een ren van een meter of vier bij anderhalf niet.
Zo deze uitdaging heb ik volbracht.  Wat de volgende word dat weet ik nog niet. Maar het komt vast goed.
Mocht je ook een leuke uitdaging voor me hebben laat het me dan weten.
Liefs,
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten